1. Ayas, A. & Özmen, H. (2002). Students’ misconceptions about chemical reactions at secondary level, The First International Education Conference on Changing Times, Changing Needs, Eastern Mediterranean University Faculty of Education, 8-10 May 2002, Gazimagusa, Turkish Republic of North Cyprus.
2. Altun, T., Yiğit, N., Özmen, H. & Alev, N. (2007). A study on evaluation of effectiveness of an in-service training (inset) course about the use of instructional technologies and material development, The Proceeding of 7 International Educational Technology Conference, Near East University, 3-5 May 2007, p. 491-497, North Cyprus.
3. Kenan, O. & Özmen, H. (2010). Altıncı sınıf öğrencilerinin “maddenin hal değişimi” kavramını anlamalarına analojilerin etkisi, II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Nisan-2 Mayıs 2010, Antalya.
4. Kenan, O. & Özmen, H. (2010). Bir reform olarak yeni öğretim programları, II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Nisan-2 Mayıs 2010, Antalya.
5. Kenan, O. & Özmen, H. (2010). İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin yeni öğretim programı tanıtımı seminerleri hakkındaki görüşleri, II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Nisan-2 Mayıs 2010, Antalya.
6. Özmen, H. (2010). Determination of science student teachers’ conceptions about ionization energy, World Conference on Learning, Teaching and Administration, Procedia Social and Behavioral Sciences, 9, 1025 - 1029.
7. Naseriazar, A., Sevinç, B. & Özmen, H. & Badrian, A. (2010). Tablet PC-based instruction on students' understanding of chemical equilibrium: A case for Iran, International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11-13 November 2010, Antalya, Turkey.
8. Sevinç, B., Özmen, H. & Naseriazar, A. (2010). The effect of computer-based instruction enhanced with concept maps on students' understanding of stereochemistry, International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11-13 November 2010, Antalya, Turkey.
9. Metin, M., Özmen, H. & Coşkun, K. (2011). İlköğretim ikinci kademe öğretmenlerinin seviye belirleme sınavına yönelik bakış açıları, III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi “Yaşam Boyu Öğrenme ve İnformal Eğitim”, 4-7 Mayıs 2011, Girne, Kuzey Kıbrıs.
10. Metin, M., Özmen, H. & Coşkun, K. (2011). Hizmet içi eğitim kursunun fen ve teknoloji öğretmenlerinin performans değerlendirmeye yönelik tutumlarına etkisi, III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi “Yaşam Boyu Öğrenme ve İnformal Eğitim”, 4-7 Mayıs 2011, Girne, Kuzey Kıbrıs.
11. Naseriazar, A., Özmen, H. & Badrian, A. (2011). Effectiveness of analogies on students’ understanding of chemical equilibrium, World Conference on New Trends in Science Education(WCNTSE), 19-23 September 2011, Kuşadası, Turkey.
12. Kenan, O. & Özmen, H. (2011). “Maddenin tanecikli yapısı” ünitesine yönelik zenginleştirilmiş bilgisayar destekli bir öğretim materyalinin tanıtımı, 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22 - 24 September 2011, Fırat University, Elazığ, Turkey.
|